Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Det är lite si och så just nu .....

Av Berith - 1 juli 2010 07:15

Det är lite mycket just nu  , mågen , den stolta

fadern till lilla Vera ligger på lasarettet , men

han mår betydligt bättre nu än i måndags då

han åkte in , tack och lov för det ! *ler*


Jag hjälpt/hjälper den stolta modern med än det ena

än det andra och det gör jag mer än gärna *ler*


Den unge Herrn , "lille man" alias bonus sonen åkte

hem till sitt igår och det blev väldigt tomt och tyst här

hemma *ler*

Min gamla gura  hänger igen på sin plats efter att ha

blivit flitigt använd av unge Herrn och nu får den hänga

där den hänger tills unge Herrn kommer nästa gång , för

jag har slutat att klink på den på grund av mina värkande

fingrar *ler*


Det var ett litet livstecken från mig *ler*

Det blir lite si och så med bloggandet just nu ,

men jag återkommer igen efter helgen *ler*


Önskar er alla en bra dag/ar , varma kramar till alla er som

tittar in här hos mig *ler från hjärtat*


Carpe punctum 


Välkommen åter ! *ler*





 
 
Helena

Helena

1 juli 2010 07:55

Men oj vad jobbigt! Hoppas att det inte är något allvarligt!? Skickar storkramen! Helena

http://www.bloggarmorsan.blogspot.com

 
Ingen bild

Berith

1 juli 2010 08:13

Helena , han har fått/har en kraftig inflammation i levern och bukspottkötteln och var väldigt dålig då han åkte in akut i måndags , men nu är han på bättringsvägen efter att ha fått dropp och antibiotika ....tack och lov för det !!*ler*
Varma kramar =)

 
Pisan

Pisan

1 juli 2010 10:30

Oj då! Hoppas han blir bra snart. Jobbigt. Vilken tur Vera och hennes mor har som har dig!! Kramar från mig!! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

1 juli 2010 10:37

Men oj. Hoppas det inte är något allvarligt. Du skriver ju att han är bättre nu så vi hoppas ju på att han ska bli bra fort..

Vad trist att du var tvungen att lägga spelandet på hyllan för värkande fingrar.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

1 juli 2010 10:45

Jag skrev nyss en kommentar men så blev hela datan utslagen så det var nog nåt fel hos vårt bredbandsbolag. Tråkigt med svärsonen, låter inget vidare men bra att han mår bättre nu. Förstår att du haft fullt upp. Även att det blev tomt när bonussonen åkte det blir gärna så när man haft besök ett längre tag.

Sköt nu om dig och ha en fin helg
varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Anki

Anki

1 juli 2010 11:59

Livets berg&dalbana,upp&ner höger&vänster.Skönt att se att du skriver att svärsonen är på bättringsvägen.
Mormor Anki har passat prinsessor så E kunde klippa gräset.Idag är det olidligt varmt längst härnere till vänster i svedala!
//Anki

http://mixtillmax.bloggspot.com

 
Mita

Mita

1 juli 2010 12:02

Men så tråkigt, hoppas han blir helt återställd.Då förstår jag att du har annat att tänka på och göra, klart man vill hjälpa till så mycket det går.
Skickar varma styrkekramar till er!!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 juli 2010 21:09

Det är aldrig roligt när någon närstående inte mår bra, men det är skönt att höra att svärsonen mår bättre nu.

Ha det så gott så hörs vi efter helgen igen!

Kramar

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

1 juli 2010 22:23

Oj det lät inte bra, hoppas att det inte är något allvarligt, utan att han snart är hemma igen.

Här har det varit så varmt idag att vi åt ute på altanen, vi har inget tak utan vi får passa på när det är fint väder. Det är inte ett sånt paradis som du har, för det är inte lä någonstans, sen ligger den rakt i söder och då vill man inte vara där när det är som varmast, idag låg temperaturen där ute på 37 grader plus och då är det för varmt i min smak.

Hoppas att du är bättre i dina värkande leder när värmen ligger på, så du får vila för något spöke i alla fall.

Kramar i mängd och krya på dig hälsning till mågen.

 
Monica

Monica

1 juli 2010 22:36

Bra att din måg är på bättringsvägen:)
Ja, det blir lite si och så med bloggandet sommartid, finns så mycket annat man kan göra och vill passa på med när det är sommar. Sommaren är kort...
Ha en fortsatt fin vecka och helg!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inger Mari

2 juli 2010 00:29

Hei, hei!
Så godt å höre at det går bra med svigersönnen! Önsker ham fortsatt god bedring! Så Önsker vi dere ei trivelig helg, og håper at väret slår til med skikkelig sommersol og varme. Vi gleder oss til lang ferie nu... kjörer over på lördag. Det skal bli herlig :o)

Kelm fra oss i Bodö.

 
Vicke

Vicke

2 juli 2010 06:49

då hoppas jag att han kryar på sig fort nu

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

2 juli 2010 09:30

Krya på honom!! Hoppas det e snabbt övergående!!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
susanne

susanne

2 juli 2010 09:34

krya på dig hälsningar till mågen.. och vila för frun i solstolen!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Monica

Monica

2 juli 2010 21:12

Tråkigt att höra... hoppas det inte är något allvarligt.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

3 juli 2010 17:39

Hoppas att mågen snart är som ny!! Kul med bonussonen, hoppas att han snart återvänder och fyller huset med musik! KRAM!

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

4 juli 2010 11:23

Vilken lättnad för er alla, att svärsonen är på bättringsvägen nu. Så oroliga ni måste ha varit!
Tänk så bra, att du bor nära dottern, så du kan hjälpa till med lilla Vera och annat pyssel i hemmet.
Visst blir det lite si och så med både bloggandet och framför allt bloggvandringen nu på sommaren, men det får vi ta igen till hösten;)
Önskar dig allt gott.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards