Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Ledig...

Av Berith - 17 april 2010 08:00

Jag tar lite helgledigt från bloggen *ler*

Återkommer på måndag morgon igen *ler*


Önskar er alla en god fortsättning på denna helg !

Varma kramar till er alla ! *ler*


Carpe punctum 


Välkommen åter ! *ler*

 
 
Sussi

Sussi

17 april 2010 09:08

Ha det så himla bra under bloggledigheten! Ska bli kul att läsa sen vad du hittat på :-)

Jag måste få fråga..
Har du problem att få upp kommentarerna när du är inloggad på bloggplatsen?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

17 april 2010 10:07

Hejsan, ser fram emot måndagmorgon,hoppas du får en skön helg med familjen, igår hade vi verkligen aprilväder här i Märsta, solen sken och rätt som det var regnade och snöade det, idag är solen på väg, blir nog fint idag, kanske cykeln kommer fram, ha det gott kram.

http://www.ullasglitter.se

 
av irja

av irja

17 april 2010 10:49

Kära Berith !!!
Ta vara på din blogglediga helg på bästa sätt.... hoppas du har lika fin solig dag som jag, fast väderleken lova oss snöblandat regn,Ojoj vad jag blir besviken,vi som har å lite snö...LER Hi,hi........FÅNGA DAGEN:::VÅRKRAM /IA....

http://40-Talisten.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

17 april 2010 13:18

Då får jag önska dig en riktigt skön helg vännen.
Kramiz och ta hand om dig!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

17 april 2010 16:46

tack för alla kommentarer hos mig - varmt uppskattade!
Önskar dig en riktigt trevlig helg.
Soligaste kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

17 april 2010 16:49

Önskar dej en trevlig helg!!

Vi hörs på måndag // kramar

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

17 april 2010 18:36

Får önska dig det samma, ja nog behöver man lite ledigt ibland. Jag ska koppla av lite från ikväll, så får vi se om lusten att göra något återvänder till nästa vecka. Du och de dina får ha en skön helg.

Kramar till er alla.

 
Anita

Anita

17 april 2010 18:59

Jasså du, du har fått ett tokryck och totalstädat. Duktig du är och vad skönt du kan ha det nu då. Får försöka skaffa med mig lite smitta härifrån så att jag får ett sånt anfall också men det får helst inte bryta ut förrän efter helgen.
Ha det gott min vän !!!
Stor kram från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

18 april 2010 07:54

Det gör du rätt i och det borde jag göra också för man hinner inte med i svängarna jämt och behöver göra lite annat.

Ha det nu riktigt bra och sköt om dig

Varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

18 april 2010 08:02

Det gör du rätt i! Hoppas du haft/har en underbar helg!!!
Kramar Helena

http://www.bloggarmorsan.blogspot.com

 
Ingen bild

Titti (f.d SkogsHuldran)

18 april 2010 12:05

Hej du glada!
Tittade in för att kolla vad du har för dig och har "läst ikapp" sedan onsdagen, så nu är jag uppdaterad.
Du är en så härligt positiv människa som tar vara på allt i vardagen och gör det till glädjeämnen! Även städningen (!) Dessutom har du en väldigt sundhet i din klokskap. :)

Tack för läsningen och må nu så alldeles väldigt gott resten av helgen! :) :) :)
Kramar!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards