Direktlänk till inlägg 7 april 2010

En dusch och sedan iväg...

Av Berith - 7 april 2010 06:30

Godmorgon , tittar in som hastigast innan

jag ilar iväg på ett god man/god kvinna uppdrag *ler*


Tack för alla era go´a kommentarer , de värmer i hjärtat

att se att ni varit in och hälsat på , fast jag är "frånvarande" och inte

ens har svarat på era go´a  kommentarer  *skäms*


Men denna tiden på året är det ett givande och tagande mellan

mitt "jaget" , Fibbe Trolle och Reuma Spöket , "jaget" tvingar mina oknytt

med på en massa uppdrag som "jaget" tycker och vill göra...så då "jaget" 

kommer hem igen så får onkytten bestämma , och då blir det allt som

oftast viloläge , för Fibbe Trollet brukar slå mig då i huvudet med huvudvärks

klubban han springer omkring med på ryggen dagarna i ända och

bara väntar på att få drämma till mig  *skrattar*

Det är smällar man får ta då man lever med oknytt , men det är det

absolut värt *ler*


Nu in i duschen och sen iväg ...vi ses i morgon , då kommer det ett

mer "vanligt" och "vardagligt" inlägg igen..eller så "vädrar" jag

lite tankar jag har om ditten och datten...man vet aldrig...men ett inlägg

blir det i morgon och en bloggrunda i vanlig ordning *ler*


Önskar er alla en riktigt bra dag , varma kramar till er alla som

tittar in här hos mig och "Lillen" ! *ler från hjärtat*




Carpe punctum 


Välkommen åter ! *ler*



P.s Det är mulet och nollgradigt här i Boli´a denna morgon i skrivandets stund *ler* D.s 


 
 
Margit

Margit

7 april 2010 08:19

"Fullrulle", för dej både i går o idag... Hoppas du inte kör fär häftigt!!!
Skönt att våra dagar är olika från dag till dag..
kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

7 april 2010 12:19

*KRAM* Ta det bara lugnt och i din takt. Alltid kul att "se" dig. Men har man oknytt omkring sig så måsta man gnabba med dem... Det kräver en del. Sköt om dig. :-)

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

7 april 2010 12:20

Jaha, du ska iväg på uppdraget får önska dig lycka till. Här går livet sin gilla gång, efter helgens slitgöra med hundtrimmning så tar jag det lite lugnt. Har nyst och kliat mig så jag är rödrandig hel och hållen, tog ytterligare en dusch och smorde hela mig, får se om det lugnar sig. Annar får jag väl göra som kinesen riva tillbaks när det kliar.

Kramar i mängd.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Marita

Marita

7 april 2010 12:44

Hej vännen,ja du kämpar med dina oknytt.Hoppas du kan få lite grepp om dom,*ler*
Men ibland så är det ändå roligt att göra saker fast det blir mer ont efteråt.
Sköt om dig,vi hörs,
Kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
 av irja

" title="http://bloggplatsen.se]" target="_blank">bloggplatsen.se] av irja

7 april 2010 17:04

Kära Berith !!!
Hoppas dagen har varit till din fördel,och allt är bra....Det är så besvarligt att dela sitt jag med andra gissel,livet hade varit betytligt skönare.....April är en jobbig och svår månad,när inte vädret kan bestämma sig, PÅ en och samma dag kan det vara flera olika förhållanden,rena aprilväder.....SOL,regn,dis och dimma.....Själv är jag inte heller på solsidan idag.... FÅNGA DAGEN KRAM / IA

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

7 april 2010 18:45

Vet du, jag tror man mår bra av att ha lite uppdrag trots att man pinas av värk och elände. Man känner sig starkare psykiskt om man känner sig behjälplig fast men istället borde få hjälp själv. Du är en duktig kvinna Berith. Beundrar din styrka.
Ha det bra på ditt uppdrag ...
Stor kram från mej

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

7 april 2010 21:05

Tittar in som vanligt här hos dej en liten sväng, önskar dej en natt utan värk.

Kramar

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lycke

Lycke

7 april 2010 21:55

Hoppas du "hinner" ta det lugnt och andas genom näsan också :) Jag får varje dag påminna mig om att leva i nuet - att vara närvaarande just idag och inte slamsa på i övermorgon eller förra veckan. Men det fungerar verkligen och får mig lugn - påminna sig är gott och jag önskar dig en värkfri kväll och natt!!!

Kram Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards