Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Frukostmöte ......

Av Berith - 6 april 2010 07:00

Tittar bra in på en snabb visit medan jag dricker

mitt morgon te *ler* .  Jag ska till Gula Villan

på ett frukostmöte med de andra styrelsemedlemmarna

i Gula Villan styrelsen *ler*


Efter mötet så är det tisdagsträffen med det

härliga prat och diskussionsglada gänget *ler*


Så denna tisdag , den första vardagen efter en

lång och skön påskhelg är det fullt pådrag igen *blink*

Nä , då , det är inte mer än vanligt , utan bara så där

lagom mycket *ler*


Jag hinner inte med någon bloggrunda denna morgon ...

och inte i morgon heller , för då ska jag hjälpa en person 

som jag är god man/god kvinna åt .... kan jag ge en hjälpande

hand till någon , ja då gör jag det , oavsett vem det är *ler* 


Nu duschen och iväg *ler*


 Önskar er alla en riktigt bra dag , varma kramar till alla er

som tittar in här hos mig och "Lillen" !*ler från hjärtat*



P.s  Det är en mulen himmel som Boli´borna vaknar upp

till idag och i skrivandets stund är det - 2,1 grader .....

men under dagen lär det fortsätta att töa , inte mig emot *ler*.....D.s



Carpe punctum 


Välkommen åter ! *ler*



 
 
Sussi

Sussi

6 april 2010 09:34

Man önskar bara ledigheten var lite längre. Men skön har den verkligen varit.
Alldeles för mycket godis har man ätit också! Inte bra men gott, så gott ;-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

6 april 2010 10:55

Önskar dig en fin tisdag! Här sitter jag med mitt pepparmyntate, är lite risig i magen och då är det bra med sånt te, brukar faktiskt fungera.
KRAMAR!!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

6 april 2010 12:23

Ser att du har fullt upp men det låter som roliga saker i alla fall.

Ha en riktigt bra dag och sköt om dig
Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Marita

Marita

6 april 2010 13:36

Hallå vännen,jag saknade ditt inlägg hos mig,men nu vet jag ju varför så då kan jag vara lugn,*ler*
Bra med lite lagom att göra,och kan man sen göra nytta och glädje för nån då känns det väldigt bra.
Ha det gott vännen och sköt om dig,
kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

6 april 2010 13:55

Minus 6 här i morse och solen sken men sen blev det mulet och grått, vi skulle eventuellt få snö eller regn till kvällen. Blir väl som vanligt snöblask, så idag tänker jag inte göra så mycket men en soppa med varma mackor får det bli. Behövs när det är så grått, sen tror jag nog att magen gillar lite vanlig mat efter allt smask som påsken bestått. Alla ägg och sillar som trillat ned med Jansson och köttbullar, ja ja det är bara påsk en gång per år som tur är.

Kramar.

 
Daniel

Daniel

6 april 2010 14:55

Du e så go å hjälpsam!!! :))

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Monica

Monica

6 april 2010 17:52

Hoppas din dag har varit trevlig. Här har vi haft lite sol och några regnstänk har också kommit ibland.....växlande väder med andra ord.

Kramar

http://violett.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 april 2010 22:15

Önskar dig en fin onsdag då du är uppe med tuppen!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards