Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Min nya "trollrufsbusfrisyr" .....

Av Berith - 20 mars 2010 16:15


Så här ser jag ut numera i min nya "trollrufsbusfrisyren" *ler*



  


Önskar er alla en trevlig lördagsafton och en mysig lördagskväll ! *ler*

Varma kramar till alla er som tittar in här hos mig och "Lillen" ! *ler från hjärtat*


Carpe Punctum 


Välkommen åter  ! *ler*

 
 
Vicke

Vicke

20 mars 2010 16:59

det ser ju fint ut

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

20 mars 2010 18:04

Ja Kära vän, har man som du att göra med diverse troll, kan väl inget passa bättre än en riktig trollbusfrisyr ;) Dessutom kl'r den dig alldeles utmärkt!
Varmaste och soligaste kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

20 mars 2010 18:07

Tack Vicke , varma kramar till dig =)

Tack Lambergsfrua ...haha....ja man blir ju som dem man är med , så det kunde ju inte bli annat än en trollrufsbusfrisyr ;)))
Varma kramar =)

 
Carola

Carola

20 mars 2010 19:17

Snygg frisyr!

http://familjenmahlberg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

20 mars 2010 19:25

Tack Carola , varma kramar =)

 
Monica

Monica

20 mars 2010 19:49

Så fin du är...passar jättebra i den frisyren.

Nu ska jag titta på körslaget strax.....

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

20 mars 2010 21:38

Hej Berith!!
Jättefint!! Du har helt förändrats i den nya frisyren!! Jättefint!!
Det är säkert flera som sagt dig samma sak!!
Läste tidigare inlägg, och såg allt du hunnit med i Skellefteå...hälsat på och de fina kläderrna som dottern fick dej att köpa!! Ja visst är det roligt med NYA kläder!! Modet färändras och kul att följa med lite...
Vi har haft en fin dag här i Kolsva hos Lasse. Snön smälter och sjunker undan ...
Nu sitter Lasse och tittar på deckaren och jag vid bloggen...
Du är ju snart uppe igen du som ÄR SÅ morronpigg/tidig!!!
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Mita

Mita

20 mars 2010 22:43

Men vad kul att shoppa nya kläder. Jag gillar att titta på kläder och handla,inte så ofta kanske,men ibland så gör jag en köprusch,*ler*
Nu kan jag ju tyvärr inte knata runt i affärer, så jag får väl vänta med att handla nya vårkläder. Men jag beställde ju faktiskt lite grann från Cellbes.
Jätte snygga kläder du köpte,men visst känner du dig nöjd efteråt?
Kanon fin frisyr,du passa jättebra i den.
Hoppas du höll dig vaken under Körslaget,*fniss*
Ha det fint,
kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
Tant Grön

Tant Grön

20 mars 2010 23:45

Tjusigt! Jag har lite hårdilemma, något jag funderat på mycket på sista tiden är att skaffa dreads. Jag har velat ha det i många herrans år, kanske 20 år si så där ha, ha, men då det sliter så fruktansvärt på håret så har jag fegat ur. Jo alltså om jag ångrar mig så går det med lite möda och besvär att "borsta" ut dem, men håret är ju rätt slitet då , så när jag tröttnar får det nog bli till att raka av mig allt och det är det stoppar mig. Jag vet inte om jag skulle stå ut med ett rakat huvud :-)

Men jag vill ju testa, eller? Hmmm... som vanligt är jag väldigt ambivalent, hi, hi.

Fin blev du :-D Kramen

http://valkommenhemtilltantgron.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

21 mars 2010 06:55

Tack Monica =)) Varma kramar =))

Tack Margit =))Jag handlar inte kläder särskilt ofta och jag är inte speciellt modemedveten av mig , det sköter döttrarna om ...hahah...Jag har kläder jag trivs i , om de då är inne eller inte , det har ingen betydelse...men nuförtiden verkar ju alla klädstilar vara inne , så då är nog jag också lite inne...hahaha....
Varma kramar =))

Tack Mita =)) Ja visst känner jag mig nöjd ...så här efteråt ...men just då jag släpas runt butik in och butik ut...då undrar jag ibland vart den där positiva läggningen jag annars har , har gömt dig ...hahaha...
Hör och häpnad , så höll jag mig vaken genom hela körslaget ;))))
Varma kramar =))

Tack Tant Grön =))) Dreads tycker jag är ur häftigt , ja håret blir nog ganska slitet , men om du måste snagga dig efteråt och inte trivs i snaggat hår , kan man ju numera sätta dit sådant där löshår i väntan på att ens eget hår ska växa ut....annars finns det ju peruker ;)))
Du skulle verkligen passa i dreads , det passar din personlighet =)))
Varma kramar =)

 
Monica

Monica

21 mars 2010 11:20

Jättesnygg frilla! Du passar så bra i kort rufsbus frisyr!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

21 mars 2010 13:07

Den frisyren passar dig perfekt, inget kammande och borstande i all evighet framför spegeln, bara att stryka fingarna genom håret och rufsa till det sen är det klart. Sen kan du rusa iväg på alla dina promenader före skam, hihi.

Kramar.

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

21 mars 2010 18:53

Oj, vad snygg du är vännen !!! Väldigt läcker frilla !!! Klär dig så bra.
Jag har inte kommit igång med bloggandet ännu men skall försöka snart att få ihop något. Det har varsit en intensiv vecka och nu är jag bara så slö och jag tar tillvara lugnet nu och med det faller även bloggandet. Men som sagt !!! JAg kommer igen. Nu måste jag tita på din frisyr igen ... så läckert !!!
Stor kram från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Tant Grön

Tant Grön

22 mars 2010 15:25

Jamen eller hur! Det känner jag också, va roligt att du säger (skriver) det :-) Jag har faktiskt bestämt mig, för endast någon timme sedan och så går jag in här och läser det du skrivit, det var lite roligt tycker jag :-) Nu är nästa beslut om jag ska låta det ske på eget bevåg eller hjälpa till... svåra beslut, ha, ha, ha.

http://valkommenhemtilltantgron.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards