Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

En Award =)

Av Berith - 2 mars 2010 19:36

  



Tack snälla Sussi för awarden ,

den värmer i hjärtat och jag

sänder den åter till dig *ler*




The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.
 

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.

2. Pass the award to 12 bloggers.

3. Link the nominees within your post.

4. Let them know they received this award by commenting on their blog.

5. Share the love and link to the person from whom you received this award. 


Ja då var det där svåra med att välja ut personer man vill ge awarden till *ler*

Jag tycker att alla ni i min länklista är värd en award , så även om jag försökt att följa reglerna denna gången , så kan jag inte det , utan jag ger den till alla er underbara bloggvänner denna award !!  *ler*


Önskar er en riktigt mysig tisdagskväll , Varma kramar till alla er som tittar in här hos mig och "Lillen" ! *ler från hjärtat* 


Sov gott då det blir dax !! *ler*





Välkommen åter ! *ler*




 
 
Monica

Monica

2 mars 2010 20:22

Tack snälla Berith!
Kram till dig från mig!

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

2 mars 2010 20:28

Var så god Monicka , varma kramar tillbaka till dig =))

 
Ulla

Ulla

2 mars 2010 20:35

Tack snälla Berith, vad gulligt av dig, blev jätte glad. kram

http://www.ullasglitter.se

 
Ingen bild

Berith

2 mars 2010 20:59

Var så god Ulla =) Varma kramar =)

 
Monica

Monica

2 mars 2010 21:18

Tack söta du för awarden!

Den tar jag gärna med mej härifrån...den kommer på min blogg i morgon!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Viveca

Viveca

3 mars 2010 02:51

Tack Berith! Ska pula lite med awarden vid tillfälle:)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

3 mars 2010 05:59

grattis till det priset

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
Ingen bild

Berith

3 mars 2010 07:44

Var så goda , denna award är ni alla go´a bloggvänner värda ! *ler*

Tack Vicke *ler*

Önskar er alla en bra dag , varma kramar =))

 
Sussi

Sussi

3 mars 2010 07:45

haha jag kunde inte heller hålla mig till reglerna. Jag gav den till 18 personer istället för till 12 hihi

Men du är verkligen värd den med din positiva och glada blogg :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

3 mars 2010 08:05

Tack Sussi , dina ord värmer ända in i hjärteroten *ler*
Varma kramar =))

 
Ingen bild

Inga-Lill

3 mars 2010 12:45

Jag tackar för awarden men vet inte hur det går till, jag har ingen egen blogg men jag bugar och niger ändå.

Kramar i mängd.

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

3 mars 2010 13:34

Varmt tack för awarden och varmt tack för dina kommentar hos mig! Jag hann inte med att skriva något i går och idag kommer Sonen hit från Göteborg för några dagars besök.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

4 mars 2010 11:13

Tackar jag med för den fina awarden,,tar den gärna med mej fast jag inte såg den förrens nu om det är ok?
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards