Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

En snabbis i förbifarten ........

Av Berith - 2 februari 2010 07:22

Jag ber om så mycket om ursäkt för att jag inte hunnit och inte hinner svara på era kommentarer i dag , för jag är på väg till Gula Villan på mitt miljövänlig och tystgående fordon för att duka inför dagens paltfrossa *ler*

Vi kunde inte duka igår kväll för H.I.F (handikapp föreningen) hade bingo i stora salen *ler*

Så denna morgon blir det ett snabbis inlägg i förbifarten *blink*
I morgon får ni en palt rapport *ler*

En kort väderleksrapport hinner jag med  *blink*

I skrivandets stund är det -13 grader och stjärnklart , det ser ut att bli en underbar vinterdag även denna dag ( igår lyste solen och det var -17,5 mitt på dagen =)) Vi går en underbar årstid till mötes (det skriver jag i och för sig om alla årstider ;)) Som ni vet vid detta laget så gillar jag alla årstider , varje årstid har sin charm *ler*


Jag önskar er alla en riktigt bra dag , varma kramar till alla er som tittar in här hos mig och "lillen" ! *ler från hjärtat*





Carpe Punctum ! 


Välkommen åter !! *ler*

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

2 februari 2010 10:27

Lycka till med paltfrossan!
Varmaste kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

2 februari 2010 14:10

Trodde nästan att du fastnat i paltgrytan, eftersom du varit osynlig ett tag. Du får ha det bra med allt paltande, här är det som vanlig livet går sin gilla gång med allehanda sysslor. Kylan har släppt sitt grepp om oss och tur är väl det, idag står termotern på bara minus 5,8 grader så jag tycker att det är rena lenvädret. Ha en bra afton och förät dig nu inte.

Kramar.

 
 Av Irja

bloggplatsen.se " title="http:// 40-Talisten bloggplatsen.se " target="_blank"> Av Irja

2 februari 2010 18:00

Kära Berith !!!
Paltfrossa i all ära,men idag gammeldax köttsoppa på älgkött och klimp samt rotfrukter och potatis,Husmans knäckebröd med kryddost, vad sägs om det........Passar bra när det är kallt ute ......Ha en bra dag och trevlig kväll...
Fånga Dagen ......KRAM IA

http:// 40-Talisten bloggplatsen.se

 
Marita

Marita

2 februari 2010 18:55

Hoppas palten smakade underbart gott, visst har alla årstider sin charm,absolut det tycker jag också. Vad trist det vore utan dom...
Kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

3 februari 2010 00:52

Man hinner inte alltid med och det är ingen skada skedd. Jag har gått tillbaka i min blogg och ser att jag glömt att svara på en del gamla kommentarer och sånt händer.

Väntar med spänning på paltrapporten :)

Ha en fin onsdaga
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards