Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Något att tänka på

Av Berith - 23 juli 2009 19:02

Hittade detta kloka och tänkvärda citat inne hos min bloggvänhttp://fototillvardags.blogspot.com/" title="Marie"> Mari  =)


"Det är bättre att vara sanningsenlig och utskälld än lögnaktig och älskad! "


Precis så försöker jag vara (jisses vad jag blivit utskälld i mina dar ;)) , det är inte lätt alla gånger , för man vill inte såra någon , men energitjuvar måste man få hålla på avstånd , det betyder inte att man tycker illa om dem som människor och att man inte respekterar dem...man funkar helt enkelt inte ihop...


Ha en bra kväll och sov gott då det är dax !!

Kram till alla go´a människor som tittar in här *ler*





 
 
Ingen bild

Inger Mari

23 juli 2009 20:38

Hej!
Vilken fin och kul blogg!

Sitter här i Bodø och pratar med "gubben" på mobilen.. Han tycker det var jätteträvlig och bli bjuden på kaffe.

Du skriver så bra her i bloggen. Blir i godt humör när jag läser. Själv blir det på svorsk (svensk-norsk) men jag vet at du forstår min klodring.

Õnsker dig ogch din kära en riktig så trävlig kväll, og lykke til med luksusaltanprosjekter.

Varm hälsning från Inger Mari i Bodø och Svein Harald i 63:an

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

23 juli 2009 21:10

Vilken fin bild :)

http://mofs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

23 juli 2009 21:32

Något att leva efter men ibland måste man ta till en vitlögn, för att inte såra sina medmänniskor. Jag håller dock med dig om energitjuvar, de som funnits i min omgivning har jag gett på båten.

Kramar och Natti natti.

 
marita

marita

23 juli 2009 23:51

Man ska vara sig själv och inte göra sig till,det är det bästa.Inte fjäska och krypa för nån,det har man ingenting för.
Ha de gott,
kramiz!

http://www.metrobloggen.se/pussnosar

 
Marie

Marie

24 juli 2009 01:09

;-) Natti säger Marie

http://fototillvardags.blogspot.com

 
Ingen bild

Berith

24 juli 2009 07:44

Inger Mari : Tack för ditt besök här på bloggen och för din kommentar =)
Även du är välkommen över på kaffe då du kommer hit till Boliden =)

Ha en bra dag i Bodö !
Kram =)

Mofs : Tack =) / Kram =)

Inga-Lill: Energitjuvar måste man rensa bort , annars blir man knäckt...för de kan verkligen dra "musten" ur en ...
Kram =)

Marita: Här fjäskas det inte ;) / Kram =)

Marie: God morgon ;) / Kram =)

 
Viveca

Viveca

24 juli 2009 12:27

Visa ord. Nej, man lär sig av sina misstag. När man släppt energitjuvarna för nära in på sig så tappar man nästan orken att säga ifrån, men otroligt skönt när man gjort det.

http://perasperaadastra.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

24 juli 2009 21:11

Viveca: Ja visst är det skönt...man kan liksom andas igen =)
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards