Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Ett oknytt kan bli ett oknytt för mycket .....

Av Berith - 10 september 2011 08:00

Jag vaknade som en ny människa denna morgon....eller ny och

ny ...jag vaknade rättare sagt som mitt gamla jag igen *ler*...något har

hänt uti min lekamen i natt , det högg till och sved till , sedan började jag

att känna mig  fri ,pigg och alert ...eller  i alla fall betydligt piggare än vad

 jag känt mig de senaste dagarna *skrattar*


Mr Njursten , den odågan som har rivit och slitit uti min kropp , har

givit sig av och jag hoppas att den odågan aldrig kommer åter(håller tummar och tår :)) ......

Man kan tycka att ett oknytt mer eller mindre gör detsamma ...men

ett oknytt kan bli ett oknytt för mycket *blink*



Carpe punctum


Tack för titten och varmt välkomna tillbaka *ler*


Varma kramar


Dagens väder i Boliden : Mulet och +12 grader ....det är riktigt skönt ute *ler*


Dagens affirmation : Det är okej att känna sig stolt och nöjd ..........



 
 
Ingen bild

Inger Mari

10 september 2011 09:06

Jättebra! Du får drikke mye vann. Det er et bra og viktig middel mot nyresten. Jeg vet hvor ondt det er for gallesten kjennes presis likedan, men da må man passe seg for hva man eter. God helg til deg og dine, kjære nabo og venn. Klemmer fra oss i 63:an :o)

Berith

10 september 2011 15:26

Jag hinkar i mig litervis med vatten :))
Tack min goa vän och kära granne , kram från oss i 52:an till er i 63:an :))

Varma kramar :))

 
Ulla

Ulla

10 september 2011 09:23

Godmorgon!! Vad skönt att du mår bra, inte roligt med njursten, mycket smärtsamt, hoppas att du får en kanon dag, jag ska göra min så bra det går, kram till dig, <3

http://www.ullasglitter.se

Berith

10 september 2011 15:24

Tack goa ulla :))
Bra , det ska jag med :)

Varma kramar :))

 
wiper

wiper

10 september 2011 15:45

Det låter helt underbart. Njursten har jag hört skall vara väldigt smärtsamt. Håller med om att det räcker med några plågor ;) Jag blir så glad för din skull och hoppas du får en njutbar helg
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Berith

11 september 2011 07:10

Tack vännen min :)) Ja det gör det verkligen ! :))

Varma kramar :))

 
Sussi

Sussi

10 september 2011 20:32

Åhh vad skönt att det hemska släppt. Vilken befrielse det måste ha varit. Håller tummarna för att det inte kommer tillbaka!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Berith

11 september 2011 07:09

Ja det var det verkligen och det hoppas
jag med :))

Varma kramar :))

 
Ingen bild

Inga-Lill

11 september 2011 17:52

Såna oknytt ska man hålla på avstånd, vet inte men jag försöker dricka extra mycket vatten varje dag. De mediciner som jag äter kan nämeligen ge njursten om man inte ser upp, så det gäller att pimpla, hihi.

Kramar.

Berith

12 september 2011 07:42

Hahaha....här pimplas det också vatten i tid och otid ;))
Varma kramar :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Skapa flashcards