Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Ombytta roller ........

Av Berith - 2 september 2011 19:00

Så är man tillbaka i den Virtuella världen igen efter

några dagars ofrivillig frånvaro på grund av att

först så la internet av ...förvånda ? not *skrattar*

Då det hoppade igång igen , så la routern av ...förvånad ? not *skrattar*


Jag ska villigt erkänna att det har varit ganska skönt att

vara utan internet i några dagar , för hur det än är så

har man lite svårt att låta bli daton och internet då

allt funkar som det ska *ler*

Datorn stjäl egentligen ganska mycket tid av ens liv ...

man tänker att man bara ska kolla  en sak eller man ska

bra sätta sig en liten stund ...och vips har det gått två timmar

när man tittar på klockan  ...känner ni igen er ??? 

Så brukar det vara för mig i alla fall *skrattar*


Frustrationen över att internet , routern och det trådlösa nätverket

 inte har fungerat som det ska  , har gubben stått för och inte jag denna gång *skrattar *

Kan det bero på hans nya leksaker ??  ..data tven och den nyinköpta Xtreamern (mediaspelare)  ...det tror jag  i alla fall *blink*


Så men andra ord , så har det varit ombytta roller här hos oss denna vecka ,

och det har varit riktigt skönt att ha haft rollen som den lugna och obrydda

denna gång *blink*



    (bliden är lånad )

 

 









 
 
Ingen bild

Inga-Lill

5 september 2011 22:30

Ja, det har du alldeles rätt i, datorn är en riktig tidstjuv och jag är väldigt dålig på att läsa och skriva på goa bloggar. Fast ibland så sitter jag här och knappar, hihi.

Kramar

Berith

6 september 2011 06:20

Ja verkligen ...det gäller att ha lite självbehärskning så inte datorn tar över helt och hållet ;D

Varma kramar :))

 
Marina

Marina

28 september 2011 15:01

Hej igen

Nu är jag tillbaks och kollar hos dig.
Det var ett tag sedan sist.
Här är det blandat väder, uppehåll och regn om vartanat. Önskar dig en härlig fortsättning av Onsdagen. Kram

Varma och kamratliga hälsningar Marina

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Berith

1 oktober 2011 08:15

Hej :)

Även här är det bra väder ,
det gäller att ta reda på go´vädret så länge
det varar ...nog ska man hinna sitta inne och uggla då vintervindarna viner om knutarna :))

Varma kramar :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Skapa flashcards