Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

Ett ord på vägen........

Av Berith - 25 augusti 2011 06:15


Varje form av helande är ett sätt

att lära sig att se på sig själv ur ett

högre perspektiv



  




 
 
Karin

Karin

25 augusti 2011 07:44

Godmorgon!
Är tidigt uppe för tvätt i tvättsugan, så allt är rent tills vi ska tillbaka till sommarstugan imorgon. Längtar redan....
Så flitig du var igår, vad skurar du altanen med?
Såpa? Oljar du in det sedan?
Hoppas att du får fler dagar på solparadiset.
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Berith

25 augusti 2011 12:54

Goförmiddag :))
Såp är det som gäller här och nej vi oljar
inte in altanen , vi tycker att det är fint då den får åldras och ändra färg i sin egen takt :))
Det får jag/vi säkert , hösten brukar ju bjuda
på många fina dagar :)

Varma kramar :))

 
wiper

wiper

25 augusti 2011 08:20

Det var ett magiskt ord på vägen som känns befriande.

Tack magiska du
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Berith

25 augusti 2011 12:51

Tack själv vännen min :))
Varma kramar :))

 
Ingen bild

Anki

25 augusti 2011 12:38

Åh Berith dikten inne hos mig är gammal.Visst vet jag hur det ska va´.Men ibland hittar jag någe som jag kan känna tröst i för att orka vidare.Dammar av gamla sanningar...för mig =)
Mjukiskram från söderöver<3

Berith

25 augusti 2011 12:48

Ja dem kan ju också behövas dammas av och komma fram i ljuset ibland :))
Varma kramar till dig min vän :))

 
Marina

Marina

9 september 2011 20:06

Hej

Ja, kloka ord och väcker tankar.
Kram

Varma och kamratliga hälsningar Marina

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Berith

10 september 2011 07:23

Tack :))

Varma kramar :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards