Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Tid

Av Berith - 23 september 2010 07:30

En sak är säker , det är att man kan inte spara tid ,

man kan bara göra av med tid ...

Men man kan välja hur man använder sin tid .....

Alla har vi ett val ! *ler*


*Berith filosoferar*


Önskar er en bra dag , varma kramar till alla er som tittar

in här hos mig *ler från hjärtat*


Carpe punctum 


Välkommen åter *ler*

 
 
Ingen bild

Titti

23 september 2010 10:49

Just så!

Och nu ska jag inte sitta här å läsa alla bloggar, utan istället sätta lite fart å få undan lite disk å annat småplock.
Det blir mycket roligare att komma hem från jobbet ikväll då!

Torsdagskram till dig!

 
wiper

wiper

23 september 2010 10:58

Det var fint filosoferat. Jag har själv använt min tid dåligt och på fel sätt på morgonen och det kommer surt efter. Tack för dina kloka ord

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

23 september 2010 14:43


Take time while time is

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

23 september 2010 15:03

Nej, det har du alldeles rätt i, den går inte att spara, förlorad tid får du aldrig igen. Fast det är väl tur att vi får välja hur vi vills spendera vår tid eller otid, hihi.

Kramar i mängd.

 
Monica

Monica

23 september 2010 17:19

Jag kan bara hålla med dej i det du skriver:)

Kramar

http://violett.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

23 september 2010 17:44

Så sant som det är sagt det där, gäller att inte slösa bort tiden utan försöka fylla den med saker som man mår bra av,
Sköt om dig vännen,
Varma kramar!

http://mithas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards