Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

??????

Av Berith - 27 augusti 2010 08:15

Det första inlägget som jag skrev denna morgon ,

det försvann puts väck :))

Började om från början med inlägg nummer två , 

det försvan också någonstans ut i cyberrymden

och landar troligtvis i någon okänd galax *ler*


  


Inlägg nummer tre , detta inlägg , det vet jag inte än

vart det kommer att landa......men förhoppningsvis 

kommer det att landa där det ska , det vill säga här 

i min blogg  , Här & Nu *skrattar*



Vad stod skrivet i inlägg nummer ett och två då ???

Jo , jag hade skrivit ner några tankar om 

"Vänner , vänner och bekanta" tankar som jag filosoferade

om ,  igår då jag satt och drack mitt gröna te med honung i ,

i sällskap med Buddha , som är en väldigt duktigt lyssnare *blink*


Men de filosofiska tankarna de flög sin kos ut i det okända *ler*

Vem vet , kanske kommer de tillbaka en dag och landar här ,

som ett eko från världsrymden *skrattar*


Nej nu är det nog dax att avsluta detta inlägg , innan jag

spårar ut alldeles  , det är med stor spänning jag trycker på

"spara inlägget" knappen *ler*

Vart skall detta tredje försöket landa , här eller där ute i

den stora outforskade yttre rymden bland stjärnor och 

planeter ??? 

Vem vet ,  kanske landar det hos någon Marsian ??? *blink*


  


Vart det än landar och vem som än läser , jordbor eller Marsianer ,

så önskar jag er alla en riktigt trevlig helg *ler*


Varma kramar till alla som tittar in här hos mig (gäller även

eventuella läsare från Marsistan ;)) *ler från hjärtat*


Önskar (eventuella) nya och "gamla" läsare varmt välkomna tillbaka *ler stort*


Carpe Punctum  





 
 
Mita

Mita

27 augusti 2010 12:52

Ja du, ibland så blir det så där tokigt,och då orkar man kanske inte ladda om och skriva allt igen,det kanske ploppar upp när du minst anar det,*ler*
Önskar dig en fin och skön helg vännen,
Varma kramar!

http://mithas.blogg.se

 
Anita

Anita

27 augusti 2010 17:07

Det kom rätt ditt tredje inlägg. Tredje gången gillt, du vet !!! Stämmer bra det. Men, det lät så intressant det du och Buddha diskuterade så jag hoppas du tar upp det en annan gång.
Det finns mycket att utveckla om vänner och vänner och bekanta. Mycket intresant så jag hoppas du och din vän (Buddha) kommer igen nästa gång ni dricker grönt te ihop. *ler*
Stora kramar och trevlig helg !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

27 augusti 2010 20:04

Förstår dej Berith att du blir 2sur"...när inläggen försvinner som man skrivit...och VART tar dom vägen??? Bra fårga och vi får väl inget svar...
Önskar dej en mycket trevlig helg med din familj!!
Må så gott, njut och kopla av och Kramen vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

27 augusti 2010 20:45

Det har varit lite krångel ett tag med bloggplatsen så igår mailade jag dem, jag vet inte om det är min dator men den bärbara är likadan. Det går inte att lägga till sidorna i favoriter, du vet högerklicka och lägg till i favoriter, det har inte funkat på flera veckor. Så kanske det var mitt fel att ditt inlägg förpassades ut i cyberrymden, va vet jag.
Jag misstänker att den däringa reklamen tar för stor plats och då räcker inte utrymmet till vid vissa tidpunkter. Vi är rätt många som är ute på bloggplatsen så därför blir det nog lite för trångt ibland.

Du får ha en trevlig helg med nära och kära, hoppas du slipper den där nattfrosten som de talade om på väderleken idag.

Kramar i mängd.

 
Monica

Monica

27 augusti 2010 22:24

Irriterande när det bara försvinner:(
Önskar dig en superfin helg!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

28 augusti 2010 08:40

jag hoppas att du får en trevlig helg nu

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Titti

28 augusti 2010 14:39

Ler igenkännande över fenomenet från min tid som SkogsHuldran.... :)

Apropå din fina latinska avslutning; på helger vill man gärna fika, då är det bra att kunna lite praktisk och viktiga vardagslatinska ord tex:
Carpe Coffeum (fånga kaffet)
samt
Carpe Crustulorum (fånga bullen)

Måste ta reda på vad "fånga kramen" kan heta!
I väntan på det kommer här en på vanlig svenska:

KRAAM!

 
Kim

Kim

28 augusti 2010 17:43

Hej sötnos! :D nu har jag länkat dig i min Blogg som tack för att du röstade och hjälpte mig att vinna veckansblogg-tävlingen hos matilda! :D det betydde jättemycket för mig att jag vann! Så ett stort tack till dig! Många kramar, hoppas att du får en fin dag!

Om du får kommentaren mer än en gång så betyder det att du har blivit länkad flera gånger ;)

http://kimiees.blogg.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

28 augusti 2010 19:58

Ja du Berith, sånt händer mig också ibland och då blir jag bara sååå - frustrerad och arrrg. Men det hjälper inte ;)
Önskar dig en skön helg!
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

30 augusti 2010 07:29

Mita , precis ...det är liksom bortkastade ord ;D
Det inlägget kommer nog tillbaka inom sinom tid ;))
Varma kramar =))

Anita , detta "förlorade" inlägg kommer garanterat upp vart det lider och mycket annat också som ploppar upp då jag och Buddha sitter och dryftar om allt mellan himmel och jord medan jag dricker mitt gröna te med honung i ;)))
Varma kramar =))

Margit , Det lönar sig inte att bli sur ....men man orkar inte skriva om inläggen hur många gånger som helst ;))
Var de tar vägen då de inte landar här...tja den frågan får vi nog aldrig besvarad ;))
Varma kramar :))

Monica , det blir som det blir ibland , det är bara att vänta ut detta fenomen som knycker ens inlägg ;))
Varma kramar =))

Vicke , tack , det har varit en riktigt bra helg :))
Varma kramar =))

Titti *ler* Ja du vet ju hur det kan vara ...saknar dig och dina härliga inlägg här i blogglandia :))
Hahaha..ja dessa latiska uttryck måste jag allt ta och spinna vidare på :))
Varma kramar :))

Kim , Tack vännen och grattis till dins vinst , det gläder mig och lycka till i fortsättningen med ditt bloggande :))
Önskar dig detsamma, varma kramar =))

Lambergfrua , det hjälper inte att bli arg och frustrerad , då är det bättre att man låter bloggen vila och hux flux så har det gått över :))
Varma kramar :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards