Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Fyra veckor........

Av Berith - 30 januari 2010 18:15

Idag blir guldklimpen Vera fyra veckor , det firar den stolta mormodern med

en bild på lilla Vera  *ler stolt*


  


Det är även fyra veckor sedan jag slutade äta godis och snacks (för minst hundrade gången , men denna gång har jag förberett mig mentalt ;)) Det firar jag med att gnaga på en morot *blink*


Önskar er alla en mysig lördagskväll och en fortsatt trevlig helg *ler*

Varma kramar till alla er som tittar in här hos mig och "lillen" ! *ler från hjärtat*


Carpe Punctum


Välkommen åter ! *ler*


 
 
Ingen bild

Åsa

30 januari 2010 19:25

Finfin bild !!!
Ha de gott :))

 
Ingen bild

ida

30 januari 2010 19:28

Vilken sötnos

 
Helena

Helena

30 januari 2010 20:14

Å, vilken goding! Goa och mjuka kinder! Förstår att du är stolt över den lilla!
Kramelikram Helena

http://www.retro-tokig.blogspot.com

 
Monica

Monica

30 januari 2010 20:34

Så söt lilla Vera är, kinder så goa och runda har hon också.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

30 januari 2010 21:57

Tack Åsa, Ida , Helena och Monica =))
Varma kramar till er alla =))

 
cilla

cilla

30 januari 2010 23:36

så söt lilla vera är idag. du verkar ha en snällare vinter än oss. vi har blåst och snö på natten, allt blåser igen. sen på dagarna kryper det ner till-16 grader. skåningarna fryser snart ihjäl, vi är inte vana vid det här. kramisar

http://wiccankraft.blogg.se

 
Susanne

Susanne

31 januari 2010 06:25

men redan?? vad tiden springer i väg.. hon är verkligen så söt!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Ulla

Ulla

31 januari 2010 09:40

Hej Berith, ooh, vilken söt liten guldklimp du har, det är verkligen livets efterätt, jag har sex stycken mellan 19år -9 månader, fantastiskt, tack för dom vänliga och fina orden i min GB, jag blev väldigt glad, du är välkommen igen kram från Ulla

http://www.ullasglitter.se

 
Ingen bild

Berith

31 januari 2010 09:41

Cilla : Uch då ,jag hoppas att ni nere i Skåne snart får lite varmare , för jag vill ju inte att ni ska frysa ihjäl ;)
Varma kramar från norr =)

Jo , veckorna går fort Susanne , jag kände detsamma REDAN ! =))
Kram =)

 
Ingen bild

Berith

31 januari 2010 09:55

Tack Ulla =) Ja nog är det livets efterrätt alltid =)
jg kommer gärna och besöker din fina hemsida igen =)
Varma kramar =)

 
Pisan

Pisan

31 januari 2010 10:52

Men hallegosingen då så söt man är!!! Ååååhh vad sugen jag blir på att sniffa på en sådan liten goding, de luktar ju så gott... Önskar dig en fin söndag!!! KRAMAR!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Susansnusan

Susansnusan

31 januari 2010 11:40

Goding!!!
Ursöt!!

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

31 januari 2010 12:46

Åh, så söt hon är det lilla grynet, förstår mycket väl att du är en stolt mormor.

Jaså du har slutat med livets goda, nej det tänker jag inte göra men jag försöker hålla samma som mina barn hade, bara på lördagar, hihi.

Kramar.

 
Ingen bild

Berith

31 januari 2010 15:37

Tack Pisan , man får aldrig nog av de små liven =))
KRAMAR tillbak =))

Susansnusan , visst är hon =)) (jag är ju partisk i den frågan ;))
Kramen =)

Tack Inga-Lill =) jo , det onyttiga goda har jag slutat med , det finns ju så mycket gott som är nyttigt också ;)))
Är lite för tung just nu , enligt el doctore och mina ömmande leder ...men "jaget" trivs =))
Men vad gör inte "jaget" för kroppen ska må så bra som möjligt ?? ;)))
Kramar tillbaka =))

 
Pillabrita

Pillabrita

6 mars 2010 14:10

Vilken lite sötnos!! Förstår att du är stolt. Jag ska bli farmor i september...spännande...

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards