Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Tänkvärt...........

Av Berith - 24 januari 2010 14:34

  


Önskar er alla en riktigt mysig söndagsafton och kväll  ! *ler*


Varma kramar till alla som tittar in här hos mig och "lillen" ! *ler från hjärtat*



Carpe Punctum !


Välkommen åter ! *ler*

 
 
Carola

Carola

24 januari 2010 16:34

Hoppas du haft en underbar helg!

http://familjenmahlberg.bloggplatsen

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

24 januari 2010 16:42

Det du förmedlade i din blogg idag var precis vad jag behöver och du har så rätt ... Tänk om jag hade kommit på det själv??? och lite tidigare???
Tack vännen för budskapet !!! Jag tar det med mig !!!
Kramen från mej !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

24 januari 2010 19:40

Fint budskap i molnet och så sant.

Ha en fin kväll själv goa du

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

24 januari 2010 20:03

Så sant!
Här ska vi mysa framför TV´n och brasan sprakar så hemtrevligt bredvid!
Kramen!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

24 januari 2010 20:49

Carola : Min helg har varit riktigt trevlig =) Kram =)

Skomakar-Lisa : Bättre sent än aldrig ;)) Kramar tillbaka till dig min vän =)

Tack Wiper =)) Kram =)

Oj så mysigt , här blir det också mys , fast med tända ljus istället för en brasa , för vi har ingen kamin ;) Kramen tillbaka =)

 
cilla

cilla

24 januari 2010 21:44

härliga du hoppas du har det bra, jag tror att jag har något som är ditt...vi har massor av snö och det tror jag att det kommer från dig :) vi skåningar brukar ha högst 2 veckor kallt sen vår. nu har vi haft vinter i 2 månader. och det är inte så lätt för stackars oss. det är kaaaallt. kramisar

http://wiccankraft.blogg.se

 
Mita

Mita

24 januari 2010 22:24

Fint budskap där du,
Hoppas din kväll varit bra,
kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

25 januari 2010 08:19

Cilla : Hahaha ...jasså , ni får prova på att ha en riktigt vinter i år , en riktigt vinter som vi här i norr ;)))
Tycker synd om er som inte är vana , men man vänjer sig så småningom ;))
Kramen =)

Tack Mita =) Kramen =)

Jappa , visst är det Tant Grön ;)) Kram =)

 
Daniel

Daniel

25 januari 2010 21:31

En vaaaaaaaaaaaarm kram tillbaka!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

26 januari 2010 13:52

Glömde i mitt förra inlägg att säga förlåt för jag inte varit inne och tittat till dig på några dagar men tiden har inte räckt till.

Visst har alla moln en guldkant men det är bra att bli påmind om det för ibland kan det vara svårt att se denna glimrande yta.

Kramar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards