Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Tänkvärt...

Av Berith - 27 oktober 2009 20:03

 " En vänlig tanke , ett gott ord ,

skapar glädje på vår jord "


  


Ha en mysig kväll och sov gott då det är dax !

Kram till alla go´a människor som tittar in här hos mig och "lillen" !*ler från hjärtat*


Carpe Punctum !!

 
 
Ingen bild

Inga-Lill

27 oktober 2009 20:13

De där orden borde de lära sig som måste söka till "Grannsämjan", hihi. Det är vackra ord med en väldigt, väldigt klok innebörd.

Kramar till dig och gubben samt Lillen.

 
Ingen bild

Berith

27 oktober 2009 20:16

Kramar tillbaka till dig , din gubbe och taxarna =))

 
caritha-

caritha-

27 oktober 2009 22:26

Kramizar tillbaka ha en skön kväll/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Lycke

Lycke

27 oktober 2009 23:10

Underbara ord!!!!!!!! Blir fortfarande lika lyckligt lugn när jag kikar in hos dig - sååå skönt, behöver lära mig slappna av mer och fokusera på det inre ...
Tack för din goa kommentar...har haft lite fullt upp med allt möjligt nu och tiden räcker dåligt till - tror det är en sammansvärjning mot mig det här med att tiden rusar alldeles för fort , hehe...

Härlig tisdagkväll till dig...

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Ingen bild

Berith

28 oktober 2009 08:22

Tack Caritha =))

Tack Lycke =) Det behöver vi alla , en mickropaus är bättre än ingen paus alls , en stund varje dag då man tillåter sig att bara vara.......Kram =)

 
Daniel

Daniel

28 oktober 2009 09:03

.. och ett leende

Kram

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
marie

marie

28 oktober 2009 10:22

Du är klok som en pudel!!! ;-) Underbara ord!
Önskar dig en skön onsdag!

Kram vännen

http://fototillvardags.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Skapa flashcards