Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Tänkvärt ....

Av Berith - 18 september 2009 19:57

"När du inser att du jäktar och oroas ,

stanna till . Fråga dig varför . Svaret

kan förbättra din självförståelse"


  


Ha en mysig kväll och sov gott d det är dax!

Kram till alla go´a människor som tittar in här hos mig !*ler från hjärtat*


Carpe Punctum !!

 
 
Ingen bild

Inga-Lill

18 september 2009 20:39

Det påminner mig om en dag i Stockholm, när jag kom på mig med att rusa runt som de andra stollarna. Jag stannade upp och sa till mig själv, stopp du har semester, du är inte stressad, sen gapskrattade jag högt. De som fanns i min närhet ryggade undan, de trodde säkert att jag var tokig.

Sov gott själv du men ikväll blir jag nog lite nattuggla igen, sov 20 minuter när jag skulle kolla på nyhetrna. Var så skönt att luta sig tillbaka i soffan, när jag vaknade så hade nyheterna redan varit. Så nu blir det till att titta i taket och räkna får, blir nog en hel farm innan jag är färdig, kanske en och annan lammstek med, hihi.

Kramar i mängd.

 
Ingen bild

Berith

18 september 2009 20:58

Inga-Lill : Hahah..det där lät precis som om det skulle ha varit jag...det är så typiskt mig att göra något sådant =))
Jag skall strax krypa upp i soffan och somna till någon bra film ...hahaha...
Kramar tillbaka =)))

 
marita

marita

18 september 2009 21:37

Tack för din hälsning,den värmer. Tänkvärda ord du skrev där.Vad svårt vi har att stanna upp i livet för lite eftertanke.
Ha de fint,
kramiz!

http://www.metrobloggen.se/pussnosar

 
susansnusan

susansnusan

18 september 2009 23:24

Hej älskade vän:-))
Nu har jag äntligen hittat hit igen;-))
Har haft och har en hel del att stå i nu efter resan...jobbat en del extra hemifrån för att försöka att komma ifatt..
ska efter helgen i lugn och ro läsa igenom vad som hänt hos dig...puss på Buddha...och på dig naturligtvis

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

19 september 2009 01:24

Ofta för att vara någon annan till lags... I mitt fall. Hm.

Ha en mysig helg! :-)

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Berith

19 september 2009 07:15

Marita : *ler* Kram =)

Susansnusan : Hejsan vännen min !! =))
Välkommen hem ...då må tro att
jag tänkte p dig då jag såg på tv om
ovädret som drabbade Turkiet , skönt
att du /ni är hemma välbehållna =))))
Bamsekrmen !!! =)))

GladaKatarina: Hmmm...jisses då ..kanske du ska bli dig själv till lags istället för andra ?? ;))
Kramen =)

 
carri

carri

19 september 2009 11:30

Det är så sant så, vi måste lära oss att leta svaren i oss själva för att må riktigt gott.

http://livsvingar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards