Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Tänkvärt

Av Berith - 13 september 2009 20:06

"Det är inte intressant vilken väg man väljer.

Huvudsaken är att man väljer en intressant väg."

 

  

 

Ha en mysig kväll och sov gott då det är dax för huvudkudden !

Kram till alla go´a människor ! *ler från hjärtat*

 

Carpe Punctum!!

 
 
Tant Grön

Tant Grön

13 september 2009 20:24

Jag hoppas att jag valt en intressnt väg :-)

Väldigt fin bild det där, en blomstrande väg till himlen.

Kram

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

13 september 2009 20:39

Det tror jag absolut att du har gjort =))

Kram =)

 
Viveca

Viveca

14 september 2009 00:06

Väldigt sant! Livskvaliteten måste gå först. Det gäller bara att komm ihåg det!
God natt!

http://perasperaadstra.bloggagratis.se

 
Michelin

Michelin

14 september 2009 01:20

Länge sen sist.. Fast jag är ju mest på min andra blogg o skriver förstås, men nu måste jag ju vara här o kika på allt det nya här.. Och sen saknar jag ju alla på bloggagratis.
Men å andra sidan så tjänar jag en liten slant på min andra blogg: http://michelin53.blogspot.com
Ja det kan bli så ibland, att man vill vara lite här o där...
Hoppas allt är bra o att du har hälsan i behåll..
KRAM Michelin-Berith / www.vitva.se

http://berith.bloggagratis.se

 
Vicke

Vicke

14 september 2009 06:23

det stämmer bra, jag hoppas att du får en fin start på veckan nu

http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen

 
Ingen bild

Berith

14 september 2009 07:59

Viveca: *ler* kram =))

Michelin-Berith : Och jag har varit dålig på att titta in på dina andra bloggar...jag får skärpa till mig =)) Kram =))

Vicke: Jag önskar dig det samma , kram =))

 
Ingen bild

Inga-Lill

14 september 2009 09:45

Det brukar heta att "alla vägar bär till Rom" men här ser det mer ut som om alla vägar bär till himlen.

Kramar.

 
Ingen bild

Berith

14 september 2009 14:24

Hahaha..ja så kan man ju också se det ...hahah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards