Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Tänkvärt

Av Berith - 25 augusti 2009 17:15


" Att stanna upp ett tag kan ibland vara enda möjligheten att gå vidare"


(ur boken Kloka ord för själen,

av Benny Rosenqvist)



Ha en skön afton och en mysig kväll !!

Kram till alla go´a människor som tittar in här hos mig! *ler från hjärtat*


Carpe punctum !


 
 
Dagens rätt

Dagens rätt

25 augusti 2009 19:15

Kanske dags att ta ett glas vin och kolla in havet.

Axel

http://axelsdagensratt.blogspot.com

 
Ingen bild

Inga-Lill

25 augusti 2009 19:32

Så sant som det är sagt, roliga citat du hittar. Vi borde nog stanna upp lite allihop ibland, för att hinna med att se det vackra runt omkring oss. Närblindhet drabbar nog alla nån gång ibland.

Ha en bra kväll.

 
wiper

wiper

25 augusti 2009 21:31

Det var kloka ord och så sanna. Vilken vacker bild, man drömmer sig bort ;)

hoppas du haft en fin kväll
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Lycke

Lycke

25 augusti 2009 22:39

Väldigt sant det där...! Dock har jag varit sjuk, förkyld med feber några dagar...och varit väldigt ofrivilligt uppstannad i min säng..säkert nyttig, men blev nästan konstig av alla deckare jag ändå försökte läsa, hihi..

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inger Mari

26 augusti 2009 06:08

God morgen!
Nu har Vovven og jeg vært ute på vår morgentur i nydelig sommervär. Ønsker deg og dine en trivelig dag!

Klem.... :o)

 
Ingen bild

Berith

26 augusti 2009 06:50

Axel: Kanske det ;)) Kram =)

Inga-Lill : Du har så sant i det ! Kram =)

Wiper: Min kväll var väldigt intressant ;)Kram =)

Lycke: Det ska vara lagomt av allt =)) Hoppas det känns bättre idag , kram =)

Inger Mari: God morgon =) Önskar dig det samma ! Kram =)

 
carri

carri

26 augusti 2009 08:02

Jag brukar säga så till mig själv, till min vän och till mina barn.

-Stanna, andas och tänk när allt snurrar för fort.

Ha en go onsdag !

http://livsvingar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

26 augusti 2009 08:08

klokt av dig Carri =) Kram =)

 
Marie

Marie

30 augusti 2009 10:04

Du är en omtänksam och go person! Jag tappade sugen lite men är säkert snart tillbaka med nya friska tag! Tack för det fina du skrev hos mig - jag blev väldigt glad och rörd! Du snuddade allt lite vid min inspiration... Plus att din fina bild hjälpte till!!! ;-)

God söndag!
En innerlig varm kram till dig!
Marie

http://fototillvardags.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Skapa flashcards