Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Jordhögarna är borta =)

Av Berith - 3 augusti 2009 06:54

 

God morgon på er alla go´a människor *ler*

Ser ni vad jag ser ?? Jordhögarna är borta !!!  Ja  , för utom en pytteliten jordhög vid tallen som vi ska ha till att fylla ut hjulspåren med *ler*


 


Det är underbart att ha blivit av med jordhögarna , nu återstår det ”bara” att kratta och jämna till gräsmattan , sedan är dräneringen ett minne blott *blink *


Det ser ut att bli ännu en dag med strålande väder här i Boli´a, en utomhus dag *blink*, det blir att plocka på med än det ena än det andra , och att sitta och bra vara också förstås och njuta av solens värmande strålar med en mugg grönt te med honung i *blink*


Dagarna blir vad man själv gör dem till , så även denna dag kommer att bli en bra dag *ler*


Önskar er alla en bra start på denna dag och vecka , kram till er alla go´a människor som tittar in här *ler från hjärtat*

 
 
susanne

susanne

3 augusti 2009 09:05

ser ut att bli en UNDERBAR altan !

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

3 augusti 2009 09:07

Susanne: Stor blir den i alla fall ;))
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Susansnusan

Susansnusan

3 augusti 2009 09:45

Vilken stor altan det kommer att bli...fint!!
sant blev till snat i min inlägg inatt..hihi...va nog lite trött ändå eller!?
Ha det gott idag...här regnar det småspik så det blir att fortsätta sortera saker...behålla?..Blocket?..behålla?
Kramiz

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Susansnusan

Susansnusan

3 augusti 2009 09:49

Aha..!!!...mig fatta..hihi...det var DU som skrev snat...hahaha...men jag är nog trött fortfarande som e så "trög"..hihi..
Kramiz

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

3 augusti 2009 10:01

Oj vad snabbt det går , snart har du en altan att sitta på ( igen ) .
Ha de gott :-))
Kram

 
carri

carri

3 augusti 2009 10:26

Godmorgon ! Härligt och grattis kan jag väl säga ? Till en lyckad dränering. Snart så står altanen helt färdig.

Ha en trevlig dag idag, Kram !

http://livsvingar

 
Ingen bild

Berith

3 augusti 2009 10:35

Susansnusan: Heheh..ja det var jag som klantade till det ...hahah...
Kram !! =)

Åsa : Japp och du får också komma och sitt på den ;))
Kram =)

Carri: Tackar tackar !=) Önskar dig det samma ! Kram =)

 
marita

marita

3 augusti 2009 10:42

Vad härligt ni får finväder,ja då kan du sitta ute och njuta av kommande altanen.Den blir spännande att se.
kramen!

http://www.metrobloggen.se/pussnosar

 
Ingen bild

Berith

3 augusti 2009 10:48

Marita: Ja det är skönt med finväder då man har sådana här projekt ;))
Kram ! =)

 
Pisan

Pisan

3 augusti 2009 11:18

Jösses vad fort det går! Snart sitter du där på din altan med en go fika :-) Här regnar det idag. Önskar dig en fin dag! Kram!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

3 augusti 2009 12:14

Pisan: Gubbarna fick nog eld i baken ;))
Önskar dig det samma !
Kram =)

 
Annika

Annika

3 augusti 2009 16:44

HÄRLIGT!!
Visst är det skönt när det händer saker och det börjar bli klart!!??
Själv rensar jag skåp.
Det händer saker...men är det klart?
Nix. :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inger Mari

3 augusti 2009 17:31

Hei, hei!
Så skjönt at jordhaugene er borte, og at väderet er så bra. Nu e det bare straka vägen så altanen klar.

Her i Bodö er det også jättefint i dag. Har varit uta med barnen hela dagen.... bara så kul!!! :o)
Ha en trivelig kveld!

En stor kos og ryggmassage til vovven.
Hilsen til dere alle fra oss..

Kramis...

 
Ingen bild

Berith

3 augusti 2009 19:21

Annika: Ja det är skönt då man ser att det går framåt ;)
Kram =)

Inger Marie:Ja det har varit en riktigt skön utedag! =)
Kramar till er båda och klia hunden bakom örat från mig ;))))

 
Lisa

Lisa

3 augusti 2009 19:38

Oj vad det går undan,,Tack för din krya på dej Hälsning,,Jag är hemma igen men är såå trött,,
Har du tagit bort nog inlägget?Jag snabbkollade in till dej tidigare och på den bloggen och skulle skriva kommentar,,Men nu hittar jag inte dit..
Kramar på dej..

http://dagslandan.bloggaggratis.se

 
Ingen bild

Berith

3 augusti 2009 19:51

Lisa : Nä , jag har inte tagit bort något inlägg , det kanske har hamnat på den föregående sida ....
Ha en bra kväll !
Kram =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Skapa flashcards