Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Stolparna och "ramen" på plats =)

Av Berith - 2 augusti 2009 16:48


Det har mätats , lodats och skruvats...



Sista stolpen är på plats .....



Så ja , det börjar att arta sig . Man måste ju sitta och betrakta första delen av altanparadisprojektet också , en kaffepaus i "sandlådan" *skrattar*.

I morgon afton kommer golvåsarna eller golvreglarna...eller vad det nu heter på plats (ni vet vad jag menar ;))

Vädergudarna har varit med oss idag , och jag håller tummarna att det är med oss ett tag till , så gubbarna får bygga klart , sen får det regna hur mycket det vill *blink blink*



Dottern med "Filuren" i magen..syns magen ??  Jo nog syns den lite , om ni tittar riktigt noga  *skrattar*

Magen är inte så stor , fast det är halvtid *blink*

Jag har känt Filuren röra sig, fast Filuren var väldigt stillsam idag , ville inte sparka "mormor" *skrattar*



"Lillen",  han sov så gott vid ena stolpen  *ler*

"Varför jobba och slita , då man kan sova i skuggan ???"


Hoppas att eran dag har varit lika bra som våran dag ! *ler*

Ha en bra eftermiddag och en trevlig kväll !


Kram till alla go´a människor som tittar in här *ler från hjärtat* 




 
 
Marita

Marita

2 augusti 2009 22:16

Nu börjar man se hur det ska bli.Det blir rejält och stort.Kommer att bli kanon.
Ja jag har haft en härlig dag,man bara njuter hela tiden.
Ha de gott,
kramiz!

http://www.metrobloggen.se/pussnosar

 
Sussi

Sussi

2 augusti 2009 22:27

Oj vilken altan det kommer bli!! Helt underbart stor :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

2 augusti 2009 22:41

Tänk när du kan sitta på altanen med Filuren i famnen ... Det dröjer inte så länge innan altanen aratar sig men Filuren får nog vänta till våren.
Kram på dig !!1

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

3 augusti 2009 06:36

Marita: Jo nog blir den stor alltid ;)
Ja man ska ta till vara på go´vädret och njuta av det =)
Kram =)

Sussi: Ja =) / Kram =)

Medresenärskan: Hahah..ja så är det =) / Kram =)

 
Ingen bild

Johanna

3 augusti 2009 10:28

Men mamma, ingen smickrande bild du lagt ut :)

 
Ingen bild

Berith

3 augusti 2009 10:36

Johanna: Du är såååå fin såååå !!!!/kram =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Skapa flashcards