Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Först stolpen på plats =)

Av Berith - 2 augusti 2009 10:16




Ja då satt den där , den första stolpen till altanparadisprojektet *blink*



Några stor fula otäcka moln har seglat in över oss *ler*

" Regn vill jag inte ha just nu " säger gubben och sneglar upp mot himlen .

Och det vill inte jag heller för den delen , normalt spelar det ingen roll för mig vad det är för väder (de vet ni ju redan ni som följer denna blogg)

Men just nu vore det opassande med mera regn , då det håller på att torka upp bland leran och sand , så vore det ju skönt att bli färdig någon gång också med detta gigantiska altnparadisprojektet som det blev mer jobb med än vi tänkt oss från början *blink blink*

Precis som det är i verkliga livet , det blir sällan som man tänkt sig *blink*


Ha en bra dag!!

Kram till alla go´a människor som tittar in här ! =)

 
 
Lisa

Lisa

2 augusti 2009 10:33

Oj precis när jag kommenterat hann det in ett till inlägg hihi..Ja hoppas verkligen INTE det börjar regna nu också,,Sånt har vi INTE tid me ELLLER HUR??? Hiihihi

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

2 augusti 2009 10:40

Lisa: Verkligen inte !! Hahah.. /kram =)

 
Pisan

Pisan

2 augusti 2009 10:42

Vad bra att vädret är med er i altanparadisprojektet :-) Du ska se att det här blir kanonfint! Vi har också sol idag :-) Det hade vi igår också :-) Ha en fin söndag vännen!!! KRAMEN!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

2 augusti 2009 10:46

åhh spännande :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

2 augusti 2009 11:49

Här har vi en ganska fin dag med lite sol halvt om halvt så jag har hängt ut tvätt och hoppas att det ska torka utan att det blir regn.

http://violett.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

2 augusti 2009 12:32

Ja du det tar tid och kraft att börja med ett projekt. Kul att få en ny altan.
Här är det sol som i går.

Ha en härlig söndag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Susansnusan

Susansnusan

2 augusti 2009 13:01

Lycka till:-)))
Det kommer säkert att bli skitbra då det blir klart...kan inte bli annat då du har ett finger med i spelet;-))Projektfia;-))
Kramiz

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

2 augusti 2009 13:02

Pisan: Ja , vi håller tummarna att de håller i sig =) / Kram =)

Susanne : Ja =) / Kram =)

Monica: Det är skönt då man kan hänga ut tvätten , den luktar så gott då man tar in den...så där extra "frecht" ;)
Kram =)

Wiper: Ja tid tar det , men ack så skönt då det är färdigt , då är allt det jobbiga glömt =) / Kram =)

 
Ingen bild

Berith

2 augusti 2009 13:03

Susansnusan: Hahaah...Tack =D / Kram =)

 
Sussi

Sussi

2 augusti 2009 13:52

Vad kul att det börjas bygga nu.. Det är ju så kul att se när det byggs på mer och mer :-)
Det dröjer nog inte så länge innan du kan sitta och njuta på din alldeles nya altan..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Vicke

Vicke

2 augusti 2009 14:22

då har ni snart en fin altan

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
Marie

Marie

2 augusti 2009 15:53

Det går framåt! Härligt!!! Du har varit en bra arbetsledare... *fniss* Här drar det ihop sig till regn - å kankse även åska?! Det är varmt och kvavt, dessutom blåser det! Håll i hatten!!! Jag har fått ut 2 maskiner tvätt i a f - nu knatar jag in och ut och tar ner efter hand, skulle liksom vara så typiskt om himmelen öppnar sig och min nästan torra tvätt blir blöt igen... Skulle dock vara skönt att ta sig en liten tupplur... ;-)

Marie

http://fototillvardags.blogspot.com

 
Ingen bild

Berith

2 augusti 2009 17:24

Sussi: Ja , äntligen =) / Kram =)

Vicke: Japp , det har vi =) / Kram =)

Marie: Hehehe..Jo en tupplur skulle sitta fint ;)) / Kram =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards