Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Tvära kast i temperaturen

Av Berith - 4 juli 2009 08:00

Det har blivit betydligt svalar , då det var som varmas här var det 32 och igår kom termometern "bara " till 23 ...Det känndes svalt , fast egentligen är det ju inte det , utan en helt normal sommartemperatur här hos oss . Men denna morgon är det verkligen svalt ..huva +12 och nordlig vind..det var bara till att ta på vindstället då jag skulle ut på min morgonunda. Det är tvära kast i temperaurskillnaden , men solen verkar ha tänkt att lysa på oss även denna dag , så det blir nog beydligt varmare fram på dagen =)


En ny dag är det och det skall bli spännande att se vad denna dag har att erbjuda . Varje dag är ju fylld med guldkorn , vissa dagar är det små guldkorn med ack så värdefulla , andra dagar är mer förgyllda . Varje dag blir vad man själv gör den till  ;)


Ha en bra start på denna lördag , kram till alla go´a människor som tittar in här =)




 
 
Pisan

Pisan

4 juli 2009 09:19

Önskar dig en fin dag! Är lite avundsjuk på er temperatur där uppe :-) Här är det 23 grader nu och det blåser inte ett smack... KRAMEN!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

4 juli 2009 09:22

Pisan: Jag får skicka ner lite svalare vindar till dig =)
KRAMEN =)

 
Marie

Marie

4 juli 2009 11:34

Så sant som det är sagt! Tänk om flera kunde ta vara på de små guldkornen lite bättre...

Här är fortfarande olidligt varmt men svalare vindar är på väg - säger de som vet... Jag bara vet att jag är fruktansvärt trött och bara måste få sova ordentligt snart! Annars flyttar nog snart min familj!?

Ha en härlig lördag!
Marie

http://fototillvardags.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards