Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Liten & stor

Av Berith - 20 juni 2009 11:46

De tre trallande trollen kom över och tyckte att nu var

det minsann dax att inviga hängmattan .

Sagt och gjort , gubben monterade upp den , för solen lyste , ja ni läste rätt ....den lös....det är knappt så man tror det själv =)

 Man blir ju alldeles nipprig då man ser solens strålar , än om

det bara är före en timma eller två , för denna sommar är man minsann inte

bortskämd med sol , men gubben säger att om en vecka , då blir det sommar på riktigt för då börjar han sin semester ;) Det är bara vänta och se , för den som väntar på något gott , väntar aldrig för länge ;)

Så nu är hängmattan inving för första gången denna sommar av liten

och stor =)

 
 
Sussi

Sussi

20 juni 2009 12:35

Den där hängmattsställningen var betydligt finare än den jag har köpt.. Du har så rätt.. man kanske får inviga den idag, solen har börjat stråla ner lite här också hihi

Hoppas ni hade en jättetrevlig midsommarafton..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Berith

20 juni 2009 12:56

Sussi- Vi hade en trevlig midsommarafton trots att det var kallt ,men det regnade i alla fall inte ;)
Ha en bra dag ,kramen =)

 
Sussa

Sussa

20 juni 2009 13:39

Tack för kommentaren i min blogg. Skönt att jag inte är ensam om att vara en "mesig" hundägare. Jag tror faktiskt att de som är hårda mot sina hundar tycker att vi andra är mesiga.
Så några hundar i världen har ägare som visar respekt för dem - för att vinna respekt från dem!
Kram tillbaks! /Sussa

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Marie

Marie

20 juni 2009 13:47

Ser härligt ut!!!

http://fototillvardags.blogspot.com

 
marita

marita

20 juni 2009 15:25

Halloj,här kommer jag och klampar in.Hittade hit via Sussis hemsida.Vilket napp jag gjorde,du har så himla go blogg så hit kommer jag fler gånger.Trodde precis att solen skulle vara framme ett tag,så jag släpade fram solstolen,vad hände? Jo solen försvann såklart,hi,hi.Bara att knata upp på verandan igen.
Ha de gott,
kramen.

http://www.metrobloggen.se/pussnosar

 
Ingen bild

Berith

20 juni 2009 16:28

Marita- Jo du det är ett evigt rännande frm och tillbaka i jakten på lite sol , men man får i alla all motion ;)

Kram =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Ovido - Quiz & Flashcards