Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Bra sagt

Av Berith - 15 maj 2009 19:13

 " En optimist är en kvinna som betraktar sina fettvalkar som kurvor "


 
 
K

K

15 maj 2009 20:40

Bra sagt , ska jag absolut minnas!
Ha en bra helg du med!

http://:husetpabacken.blogg.se

 
carri

carri

15 maj 2009 21:03

Ja vad kan man annat göra :)

http://livsvingar

 
Annika

Annika

17 maj 2009 00:42

Men Guuuuuuuuuuuuud vad bra.
*memorerar*

http://acka.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

17 maj 2009 21:43

Kram fån en kurvig kusin ...:-))
Må så gott !

http://fyrarumochenalkov.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berith - 15 december 2011 07:00

Jag är tvåhänt , dvs , jag skriver med höger , men kan även skriva med vänster hand , om jag vill och har lust , men det blir dock inte vackert ....inte för att jag har någon  vidare handstil då jag skriver med höger hand heller , men det blir be...

Av Berith - 14 december 2011 07:00


Jag har alltid skrivit mycket , ändå från den dagen jag kunde sätta ihop bokstäver till ord och bilda meningar med orden , så har jag plitat ner rader i form av texter , berättelser och  dikter . Skrivandet har alltid varit och är en ventil för...

Av Berith - 13 december 2011 08:30

Nattens luciavaka tillsammans med Bolidenungdommarna utspelade sig Bolidenskolans gymnastikhall där luciacupen i innebandy gick av stapeln , arrangerat av Skolif och ungdomms- gården och jag var naturligtvis på plats , dock inte som förälder ...

Av Berith - 12 december 2011 07:00

Lördagmorgon vaknade Bolidenborna upp till denna underbara syn ...den efterlängtade snön kom och den kom med råge ...smygmotion för gubben ...och ja för min del också ....för jag fick plumsa en hel del på min morgonrunda *ler*     Och ...

Av Berith - 9 december 2011 07:00


På möljigheternas torg i Skellefteå , under eller rättare sagt , framför den stora adventsgranen , har de en stor adventskalender , eller snarare ett plank med en hemtrevlig dörr på som ska symbolisera en adventskalender och vaje dag klockan to...

Skapa flashcards